.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:
دستگیری ۳۸۰ نفر و کشف اموال میلیاردی در طرح ظفر ۳ قائمشهر
فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح ظفر ۳ در قائم‌شهر و دستگیری ۳۸۰ نفر و کشف اموال مکشوفه به ارزش ریالی یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد.
دستگیری ۳۸۰ نفر و کشف اموال میلیاردی در طرح ظفر ۳ قائمشهر

به گزارش شمال نیوز، سردار محمود میرفیضی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه ارتقای امنیت اجتماعی، طرح ظفر ۳، اظهار داشت: سلسه طرحهایی که در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، تحت عنوان ظفر برگزار می‌شود، اهدافی از قبیل برخورد با آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی نقاط حاشیه نشین، مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با موادمخدر و کالای قاچاق، سرقت، جمع آوری معتادان ولگرد و خرده فروشان موادمخدر و ساماندهی ترافیک عمومی را دنبال می‌کند.

وی در خصوص اجرای طرح طفر ۳ در قائم‌شهر، عنوان کرد: با پیش بینی‌های لازم و هماهنگی با دستگاه قضایی و سیاسی قائم‌شهر، با استفاده از ظرفیت‌های پلیس استان، توانستیم ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۵۲ قبضه سلاح کشف و ۶۴ دستگاه انواع وسائط نقلیه ضبط کنیم و همچنین ۳۸۰ نفر در این رابطه دستگیر کنیم که ۱۷ نفر از سارقین سابقه‌دار و ۱۴ نفر از اراذل اوباش بوده‌اند.

میرفیضی با بیان اینکه اجرای این طرح توانسته به ۹۰ درصد از اطلاعات ازپیش تعیین شده خود برسد، گفت: همکاری بسیار خوبی فیمابین دستگاههای قضایی و سیاسی شهرستان قائم‌شهر با پلیس وجود دارد و در اجرای این طرح هم توانستیم طبق نظرسنجی‌ها، به رضایتمندی مردم، دست یابیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس خود را خادم مؤمن‌ترین مردم دنیا می‌داند، گفت: مردم بدانند فرزندانشان در نیروی انتظامی از همه چیز خود می‌گذرند تا آنان احساس امنیت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.